غرفه شرکت قطعات بتنی بینالود یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه صنعتی نفیس پارت با استقبال قابل توجهی از سوی بازدیدکنندگان در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی مواجه شد.

این شرکت به‌عنوان يكي از زيرمجموعه‌هاي فعال گروه صنعتی نفیس پارت محصولات مختلف بتنی از جمله انواع بلوکه های بتنی، کفپوش ها و جداول بتنی را در معرض نمایش قرار داده است و با هدف معرفی برندینگ، افزایش دامنه حضور و عرضه محصولات جدید در این نمایشگاه حضور یافته است.

شرکت قطعات بتنی نفیس پارت بینالود به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی نفیس پارت فعالیت خود را از سال 1400 در مسیر تولید انواع محصولات بتنی صنعت ساختمان و راه سازی آغاز کرده و در این راستا توانسته با اشتغالزایی موثر و اعطای عاملیت های فروش نه تنها نقش عمده‌ای در تامین نیاز صنعت ساختمان سازی کشور ایفاد کند، بلکه در زمینه ارتقای کیفیت مصالح به کار رفته در صنعت ساختمان و الزام به رعایت استانداردهای نوین جهانی مدعی و پیشرو باشد.

گفتنی است بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی از تاریخ 3 الی 7 آبان ماه 1402 برگزار گردید و شرکت قطعات بتنی بینالود در سالن فردوسی نمایشگاه بین المللی مشهد میزبان بازدید کنندگان و فعالان حوزه صنعت ساختمان است.